Ανάγκη δημιουργίας πιλοτικού προγράμματος: «Γνωρίζω τη γειτονιά μου, γνωρίζω την πόλη μου»

Ανάγκη δημιουργίας πιλοτικού προγράμματος: «Γνωρίζω τη γειτονιά μου, γνωρίζω την πόλη μου»

«Γνωρίζω τη γειτονιά μου, γνωρίζω την πόλη μου»
Το πιλοτικό πρόγραμμα δημιουργήθηκε μετά από μια σειρά
προβληματισμών και συζητήσεων με τους εκπαιδευτικούς, όπου τέθηκαν τα εξής
ερωτήματα:
Τι γνωρίζουν τα παιδιά για τη γειτονιά και την πόλη που ζουν και κατά πόσο
αυτές ανταποκρίνονται στα όνειρα και τις προσδοκίες τους; Πολύ περισσότερο,
πόσο αυτά τα παιδιά μπορούν να νιώσουν συμμέτοχοι σε θέματα που αφορούν το
περιβάλλον και την ίδια τους τη ζωή;
Ακόμη έγινε φανερό πως όταν η γνώση συνδυάζεται με δράσεις που
επικεντρώνονται σε θέματα αστικής αειφορίας και αστικού περιβάλλοντος, μέσα
από τις δυναμικές και τις βιωματικές παρεμβάσεις των σχολείων, είναι δυνατή η
αλλαγή στάσης και συμπεριφοράς των μαθητών αλλά και των κατοίκων της πόλης,
πράγμα που θα επηρεάσει τόσο την καθημερινότητα τους μέσα οικισμό, όσο και
την ποιότητα του περιβάλλοντος και κατά συνέπεια την ποιότητα της ζωής τους

Απάντηση